quarta-feira, 9 de dezembro de 2009

Come join me on CDS55 - The Wisdom Council





Network Email














Life is real - Love is God - Meditation gives eyes to love.





TAZA
TAZA has:

25 friends
30 photos
3 videos
4 discussions
3 blog posts
1 song




Se voc~e se sentir perturbado ou perturbada pelo meu convite, eu peço sinceras desculpas. me avise e eu descadastro voce do meu gmail.

A intenção é boa e sou honesto. Convido a um conselho de sabios


Members on CDS55 - The Wisdom Council:








Mahendra
Mahendra

nadegemariada…
nadegemariada-

silva


atin tripathi
atin tripathi

Bordás Edit
Bordás Edit

Fiorella
Fiorella


About CDS55 - The Wisdom Council

meditation is needed - meditação é necessário
"Love is blind, meditation gives eyes to it".
OSHO







CDS55 - The Wisdom Council

29 members
73 photos


7 discussions
6 blog posts








a.xg_button:hover {
text-decoration:underline!important;
}


 


To control which emails you receive on CDS55 - The Wisdom Council, click here











Nenhum comentário:

Postar um comentário